Daddiiies giirl!

Helgen har varit tillägnad far min. Fredags var det kräftfiske, vilket var ett stort misslyckande! Vi fick ihop 4 st som var någorlunda dugliga och ett fåtal minimala. Alla fick åka ner i sjön igen. DÅLIGT AV OSS!  FY! Men inte surade vi för det!

LÖRDAG KVÄLL! då ni! Jenni, far, Janne, Johnny & mia (tror jag dom hette?) drar iväg på arvingarna! O fyfan, sånt drag har jag väl aldrig varit med om! ;P Hundratals 40-50 + leker tonåringar på en bakgård med en liten dansbana! HAHA! Kåta mammor trånar efter "lammen" i arvingarna, fyllan är på en hög nivå & raggningen är i full gång! Jag hade nog en ny gubbe varje 10e minut. Haha, standardrepliken "Du verkar som en smart tjej, du kommer gå långt"
DEN TAR JAG SOM EN KOMPLIMANG! Även fast de var dubbelt så berusade som jag någon gång har varit i mitt liv. Haha.. O DÅ ÄR DET ILLA?!

Jaa somsagt, det var en upplevelse i sig. En gång aldrig mer? Hum jaa joo. Idag har jag kört bil, far brevid.. Han var inte den piggaste på jorden idag ;D Nu är jag hemma igen efter en helhelg hos far! Borde pluga matematik, men vem orkar? ;D HAHAHA

Jag ska laga mig pannkaka o se babel lite senare. men nu ska jag vila ögonen ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0