Goodbye and Fuck you!

Nu sticker jag på spa i Tallin!
Måndag - Fredag endast för att få vila innan skolan sätter igång. Ska bli riktigt jävla skönt o få massage, behandlingar, bada ångbastu.. Jaa, allt ljuvt som livet kan ge. Tänk på mig i veckan när jag spenderar pappas pengar på att må bra! MOHAHAHAHAHAHAH!

Jag ska även inhandla så sjukt mycket alkohol till allas vår älskade FRACKVECKAN vecka 35... Fyfan, jag o Sandrutt har ju redan allt planerat, och fyfan va jag ska vara full. Invigning, utse konungen och dehli på söndagen, cromwell måndag, palace tis, hugos MED EFTERSLÄPP (!!) onsdag, Otten tors & sist men INTE minst, förbrödringen! Ni stackars små nya ettor vad jag ska supa er fulla och nolla er. Ni kommer känna ångest, panik och förudmjukelse när ni vaknar i en buske på lördag morgon!!! Watch out, Jenni i en frack kommer inte att sluta fint..

image23    image24
OH JA, alltid snygg!! Spana bara in min fyllelook, Sandra dampar men jag är ju tyvärr fruktansvårt seriös..

En sista kommentar innan ni slipper mig för några dagar; KÖP ALDRIG EN ED HARDY KEPS! Dom tappar formen på 1 vecka! usch!

Nu ska jag packa mina sista klädesplagg, som jag ändå inte kommer behöva eftersom jag kommer spatsera runt i en morgonrock hela dagarna, GRR PORRIGT! Men som min kära Jesper skulle säga ; Allt med mig är så fruktansvärt porrigt, speciellt mina lakan och förkärlek till fransk musik.

HA DET BRA ÄCKLIGA IDIOTER! See you friday, mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0