Jag är på gång!

Första körlektionen idag.. Bara 2 månader och en vecka kvar till 18årsdagen! Det gick så sjukt bra, hon jag kör med tyckte att jag hade BÄST koordination med fötterna.. Haha, eller nått :D Var snabb som tusan med att boka tid för skrivningen också. Vet dock inte om jag borde berätta när? PINSAMT OM JAG KUGGAR! =O

Men okej då! Den 8e oktober (min födelsedag) kl 14.00!
LYCKA TILL JENNI !     -Tack!

SÅ NU JÄVLAR, JAG ÄR I FULL GÅNG. 2 körlektioner i veckan, tills jag inte behöver öva mer ;D

Kan för övrigt tala om att jag är sugen på lite sommarlov. Jag hatar jobbet, jag hatar sommarskolan ännu mer! Men om en vecka! DÅ NI! då har jag 1½ veckas sommarlov <3

Firade Calleballe och Victor(pettertröjan, ikeatäcket)Östrand i måndags. BIG PARTEEEEY! Haha! Fjortisfyllan var där och lekte lite med mig. Men som mitt motto lyder ; När ångest möter huvudvärk vet man att kvällen innan varit lyckad!

Nej, men om man skulle studera lite matematik nu.. Ciao! PWZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0