Kräftstjärt!

Oså sitter man här hos min far i ågelsjön och det är ikväll dags för kräftfiske! Jag är dock inte med i leken utan själv får jag leka chaufför åt min far och hans vän, "Lite pilsner måste man ha, då får man bättre kräftsinne". HOST!

Tur för dem att det aldrig är poliser här uppe som kan kolla till att allt är som de ska!

Så nu sitter jag här, ensam och jävlig, med min/pappas (hum?) katt. OSKAR GRIS! även kallad fisoskar, grisen, pojken, idiot etc.. Kär katt har många namn? Inget o göra här inte. nej nej.. Inte är det värt de egentligen, jag gillar inte ens kräftor! Jag gör det av ren snällhet! FÖRSTA PÅ LÄNGE ;D 

Kunde inte sova inatt.. Låg o tänte på hur mycket jag alltid skämmer ut mig.. Det är ju iofs den största delen av min personlighet, vilket ger det en charm i sig.. Men det är ändå fruktansvärt pinsamt. ALLTID SKA JAG SKÄMMA UT MIG. Men men, inget att hänga läpp över, sån är jag! :D

Nu ska jag väl se på film eller liknande.. finns inte så mycket vettigare att göra här.. PWZ! <3

Kommentarer
Postat av: Amra

Tja Jenni, jag fyller 19 år den 14:e augusti nu som kommer och tänkte fira lite den 18:e, undrar om du vill komma då kanske? vi ska först äta på världens och sen blir det tårta och fest hemma hos mig =) så säg till om du kan eller vill :P

2007-08-04 @ 15:13:11
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0