Nederlag med stooort N!

USCH OCH FY!! sjukt jävla illa.. Magen, som vanligt. Tisdagen bjuder på magkramp och spya.. så som onsdagen.. Kom hem igår. Spy på hotaltoa borta, bra.. Men spy på egna toan hemma, bäst ?! =/ På bussen hem igår satt jag framför ett gammalt par, verkade så trevliga med ack ack så mycket mannen skröt om sina kunskaper inom stockholm stad.. sedan går bussen sönder på essingeleden, wihooo. Så jaa, där står en hel bussflock o väntar i TVÅ hela timmar på en ny buss. Yeeeeiy!

Sprit hanns knappast med o köpas då jag låg på hotellrummet mestadels av tiden, fick med mig två flaskor vodka och inte en droppe mer.. HUM! Nån skit som jag ryckte med mig i svängen bara för att, ungefär.

Hotellet och Tallin var däremot sjukt vackert. Tallin, som jag trodde var hur fattigt som helst, visade sig vara en trevlig och mysig liten stad under uppbyggnad.. Det fanns tom. skyskrapor, tro det eller ej. Alla körde flashiga bilar och på nått plan verkade alla underbart glada och oförskämt trevliga. Hotellet var nybyggt i glas och hade vanliga pooler, saltvattenspooler, jacuzzis och utomhuspool. Mycket härligt. Dock hann jag inte njuta av detta. HAHAHA, in my face ungefär.

JA HANNA! jag vet vad jag har sagt.. "Sjukdom är till för veklingar".. Och tyvärr(!) måste jag ha gått o blivit vek! ILLA JENNI, ILLA!


Sen en liten sista notis kompisar; ta allt, speciellt mig, med en nypa salt.
PWZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0