Take me back to H-town!

Ge mig juni. GE MIG HULTSFRED. Ge mig hjortron light. Ge mig bong. Ge mig singelauktion. Ge mig Hångel med "måletmat-killen". Ge mig partytältet. Ge mig halsbränna. Ge mig stylinglounge. Ge mig Kirunatältet & Kiruna-anton. Ge mig Bang. Ge mig nudlar i stormkök. Ge mig äckel. Ge mig naket. GE MIG WOLFMOTHER. Ge mig paradiset. Ge mig Ica med Beckas & min feta godiskorg. Ge mig pizza till frukost. Ge mig SMK. Ge mig moshpit. Ge mig zoo-stolar. Ge mig "ursäkta-vad-är-den-här-till-för?" raggningsknepet. Ge mig Josse med bitmärken. Ge mig sova på en använd kondom. Ge mig HULTSFREDS VÄRSTA TÄLT (enligt aftonbladet). Ge mig även 50 cent. Ge mig Charls + Äliin. Ge mig ostbågar. Ge mig sönderbränd näsa. Ge mig sova i sjukstugan. Ge mig hemlös. Ge mig fyllebecka. Ge mig den lesbiska brudens tält. Ge mig stugans gröna (?) toalett. Ge mig bajamajor. Ge mig Redbull-scenen. Ge mig bada i strömmen. Ge mig Matilldas "Hang the dj -->" tält. Ge mig Mini-shorts & bikini. Ge mig Värmland & damen i rött. Ge mig carlsberg elefant. Ge mig partyglada folk vart ögat än når. Ge mig mest hångel vinner. Ge mig Billy Talent. Ge mig Saras partyben. Ge mig TÄLT. Ge mig Josefines förkärlek till mjölk. Ge mig Mowgli. Ge mig Ozzy. Ge mig Brännvin Special. Ge mig frustration över borttappade saker. Ge mig Öl-Nadja. Ge mig huvudvärk. Ge mig resväskan full med cider & öl. Ge mig alla ragg & snygga killar. Ge mig baby-wipes. Ge mig alla rammsteinbeundrare. Ge mig fullt med packning. Ge mig Amra den smartare utav oss alla. Ge mig  den borttappade stereon. Ge mig risifrutti och hwila-vatten.

              
 

BARA 300 DAGAR KVAR!
Hultsfred-08 snart kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Amra

hahahah jag är alltid smartast:P

2007-08-09 @ 17:36:03
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: josefine

underbart inlägg!!!! GE MEJ HULTSFRED

2007-08-15 @ 14:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0