Välkommen till AugustiPesten!

Vår allas älskade Augustifest! Det nalkas fylla i varje hörn!

De kära snorvalparna under 18 år tävlar om vem som blir fullast och springer runt på drottninggatan o hånglar runt med alla. Här får vi inte heller glömma att alla åker karuseller för att sedan spy ner någon..

De älskade coola lite mognare puckona över 18 springer på krogen, tävlar om vem som blir fullast och hånglar runt med alla som ser grymt snygga ut i mörkret på ottens lilla dansgolv.. Här spyr man gärna på krogtoaletten!

Sen har vi våra kära 40-50 + som sitter i öltälten, lyssnar på liveband och super ikapp. Här visas det kärlek till höger och vänster,  álà FJORTISSTYLE! Spy sparar man oftast till hemkomsten..



Vi har våra kära busskommunikationer som absolut inte vet vart de ska åka och bara kör lite huller om buller så att man inte kommer hem.

Vi har " kööpaaa rooos?!?" vart vi än går. Mycket irriterande, vill jag ha en rosjävel så säger jag väl till!

Vi har SM i fyrverkeri vilket bara lockar alla puckon som inte har nått bättre för sig i sitt tråkiga, äckliga liv. Vad är det roliga med att se fina färger uppkommet av utsläpp av tusentals miljöfarliga gifter?

Varje år kommer jag på, jaa fyfan, iår bojkottar jag skiten. Men nej nej, Jenni är där o kör på fylla lika mycket som resterande del av staden.. FUCK! Dehär är skit.. Grattis alla som är utomlands/borta under dehär tillfället!

Kommentarer
Postat av: Amra

jag håller med, fyverkerier är skit

2007-08-11 @ 15:12:00
Postat av: josefine

mohahaha jag va utomlands

2007-08-15 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0