Vardag..

Kom precis hem från Världens. Lite mysig torsdagkvll, fikat med amra, kamala och JOSEFIS :D haha. Gillar det namnet, annars är joseful också bra, pline funkar.. JOSSE aa. kärt barn har många namn. Satt o snackade om allt och inget, kom inte riktigt fram till något vettigt, förutom att vi INTE lever i sex and the city, haha!!

GRATTIS ERIKA RUUL 18 ÅR IDAG! :D
Ville bara snika in det sådär lite halvt :D stor tjej nu, kompis!

Skolan har ju som alla vet börjat. Jag är deppad trots ett ovanligt bra schema för äckliga nsprogrammet.. MEN!!! hoppet är inte ute! 280 dagar ca till studenten, och ja.... FRACKVECKAN, JENNI TEREZ KARLSSON KUNGLIG I FRACK! Ja fyfan.. på söndag är det dags. FULL TILL MAX, pinsamheter och nollning!! JA!

Nu är det helg, på lördag är de ferre hos soffipropp :D YEIY, länge sen jag hängde med den coola bruden ;( BAJS! men nu får jag ett bra liv igen

TACK OCH ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Amra

haha nej vi lever tyvärr i den riktiga världen där glitter och glans enbart existerar när vi förtjänat det =)

2007-08-23 @ 21:25:46
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: josefine

du får fråga chans om du vill hihihi;p, sup åt mig på frackveckan tänk på oss och hur det hade varit!!!!!

2007-08-24 @ 09:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0