Ändrade planer!

Ojojoj, planer kan ändra sig fort. För sisådär 15 minuter sen såg min kväll ut att bli lugn. Idol, Coca Cola och lite plugg. Men icke! Slängde iväg ett snabbt samtal till pline och vips så var jenni redo för att bli snygg och partyglad! Ska först iväg till sanna som har fyllt 19 stora år, grattis! Vi kommer lite senare, men ja vi kommer ju också nå den härliga mellanåldern! Frågan är nu bara vad jag ska ta med i present såhär i sista sekunden. Jaja, sånt löser sig. Sedan ikväll blir det hugos för hela slanten! Jag är faktiskt lite hugos-sugen! Nu ska jag bli snygg! Vi ses i dimman / JENNI


PS! Jag kommer kugga imorrn (A) HIHI!
Förlåt mig Lovisa :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa!

förlåt men du är verkligen sämst!!!

2007-11-09 @ 20:16:52
URL: http://lovisaamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0