Big wheels keep on turnin'

Ja, nu är jag fast i klistret, riktigt ordentligt. Jag har blivit så nördig, fy satan! =D
Jag skaffade mig en bilddagbok för ett tag sen när josefine uppmanade mig att kolla runt på bilder där. Vissa gick inte att se utan att vara användare och nyfiken som jag är var jag tvungen att snoka.

NU HAR JAG BLIVIT FAST I DET HELA! min jävla nörd. Jag kände ju att blogg och msn räkte perfekt för mig, men nej nu har jag en såndär grej också. Men jag lovar, jag kommer aldrig skaffa tönt.facebook! För där går allt ut på at ha mest vänner, och eftersom jag är mobbad sulle jag aldrig passa in ;) HAHA

http://kaptenkatastrof.bilddagboken.se

Varsågoda kompisar. snoka på! Vi får se hur aktiv jag kommer vara dock!

Kommentarer
Postat av: josefine

det är du som är kapten din jävla tönt hahahahahah

2007-11-15 @ 15:55:26
Postat av: josefine

haha föresten tog ja bort min i förrgår;)

2007-11-15 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0