DAGENS TRE FASER.

1, Sängen

Jag måste börja med att berätta uppvaknandet klockan 09.30 typ. Jag ser ut som att jag har blivid misshandlat och våldtagen och mördad 100 gånger om. Det enda jag hade på mig var en av alla mina härliga mössor och en sport-bh (Alltså typ helt jävla naken). På armen har jag nått cp-fult rosa armband och jag var svart ner på kinderna av gårdagens smink. Såhär har jag gått runt (Eller gått o gått, legat i sängen) i stort sett hela dagen, PORRIGT SÅ NI INTE SJÄLVA KAN FÖRSTÅ. Lägenheten luktar/luktade en blandning av rök, alkohol & spya, vilket självklart har varit mycket härligt. Jag tänkte städa men söndags-tv är så jävla mycket bättre. Jag måste säga att jag älskar min säng. Ingen har någonsin sagt nått annat heller så det är nog världens bästa säng! <3 Jag kan beskriva den för folk som inte vet. Den är 2 x 2 meter, mörkblå oså lite vit, mjuk, hög & allmänt jättemysig. Jag har 5 kuddar och 3 täcken i den, vilket inte gör det mindre mysigt utan bättrar på det hela såååå mycket. O ja, vad ska man säga. Jag utnämner här med min säng till världens mysigaste, skönaste & bästa säng!


 

2, Maten

Det är ju trots allt fars dag idag, så jag har ätit middag med min far också. Klockan 5 kom jag ut och fick se världen igen. Vi åt thaimat på Sing Thai, vi ville ju förbereda oss lite. Hela middagen gick typ ut på samtal om thailand. OH VI ÅKER OM 3 ÄCKLIGA JÄVLA VECKOR! HEJ DÅ ÄCKLIGA JÄVLA SVERIGE! Det var god mat, men jag hade lite mycket samba olek på mitt ris så jag dog nästan, tur att jag hade colan som räddning. Men kyckling med thailändsk basilika är fan aldrig fel <3 Han tyckte att jag såg sliten ut, och jag tänkte "konstigt, skulle du se/lukta på min lägenhet skulle du dö, pappa lilla" men jag skrattade o sa att det blev visst lite sent igår. Jag kände att näe, säg inte att du var sådär dräggig som egentligen bara jesper kan vara, för då får han panik och kommer aldrig mer gå till gröna affären åt dig. Så jag var tyst och ledde in honom på ett annat spår.


 

3, Träningen

Trots min härligt vidriga baksmälla har jag faktiskt tränat idag. Sannster, precis hemkommen från Luleå, tvingade med mig till gymmet & vi var faktiskt där i 1½ timme, duktiga vi! Jag kände att vi var hurtigast på mage-& ryggövningarna. Självklart snackade vi skit om vårt härliga "snacka-skit-objekt" för vi mår lite bättre när vi får ut aggressionerna från hjärnan in i varandras öron! Sannster var en fluff & jag var en slim. Men jag gillar en fluff bättre. Ni fattar inte för det är internt. Sanna välte nästan ett skåp också, men det är för att hon är så arg jämt. Jag med min lite mer coola, lugna stil fixade skåpet på 2 sekunder. Men vi kom iaf ut från fettis helt nöjda & belåtna o kom fram till att vi var jävligt avstressade och kände oss helt perfekta. Det är inte ofta vi gör det kan jag ju nämna lite kort & gott.


Nu har jag tagit ett långt varmt bad, hunnit med ett långt samtal med lovisa amalia bajs & ska ta mig lite yoghurt och kolla på tv. Städning & diskning får ske imorrn, för somsagt så gillar jag ju när det luktar gammal fylla.

Tack för mig, vi ses på stan / Challe

Kommentarer
Postat av: Lovisaamalia

det rosa armbandet satte du på dig när vi va på toan o sa att du fått de i bröllopspresent av mig!! ;D

2007-11-12 @ 00:20:36
URL: http://lovisaamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0