HANGOVER FROM HELL!

Det händer alltid runt omkring mig, KATASTROFALT! Jag vill nog inte ens prata om igår. Jag är nog fan sämst. jag var på sådant bra humör, alla var snygga & fulla men det var ändå jag som lyckades bli fullast (& snyggast, självklart!). Eller nästan, marias (ZLOKS) kompis var väl lite värre, jag vet inte om jag ska hänga ut henne såhär på internet men jaa ;D Vi som var här vet vad som hände. Förlåt för min aggresion, jag var full jag överdrev. Vi alla kan få i oss lite för mycket ibland ;) Nog om henne. Iaf jag kommer inte ihåg ett skit förutom att jag var kalaspack, vilket som egentligen var själva idén, men jag minns inte var jag har varit, varför jag har gjort saker eller vad som har hänt. Jag skulle ringa min pappa idag när jag vaknade, men oj alla mina pengar på mobilen var slut. JAG HADE 150 SPÄNN IGÅR! sedan kommer jag till insikt att oj då, jag har nog ringt och smsat till varenda människa i min telefonbok MINST 2-3 gånger! Och smsen var ganska roliga 8-) INTE! Jag hade iaf lyckats stava rätt på de flesta orden, vilket är en stor framgång för o vara mig själv. Jag skäms för mig själv idag. OCH JAA, JAG SPYDDE SOM EN JÄVLA KALV IGÅR!

Jag vill ha alla bilder av sara, för vi tog jääääävligt många, hoppas vi var sexiga. Fast de är vi alltid så de skulle ju vara illa om fallet inte var så igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0