Hej.

Idag har yoga stått på schemat. Jag kan inte säga att jag o sannster gangster var de mest seriösa men man kan ju inte vara perfekt hela tiden! De va ju bara sånadär tråkiga som Hunden, gräshoppan, bågen etc. Den enda vi är riktigt bra på är ju RULLANDE SÄLEN som vi för övrigt kommit på heeelt själva. Det var i 2an när vi skulle stretcha, man ligger på golvet, håller hårt i benen och rullar runt, gapar och låter som en säl. :D Den ni, har ni någonsin kommit på ett eget yoga-move? VAVAVA? nej dåså!

Jag borde nog också tacka CandyGirl som har fått tillbaka mig in i Hardstyle/Trance/Techno-träsket ;D Jag har dendär härliga känslan tillbaka i kroppen som man hade i 7an då Ektorpsdiscon var fredagens höjdpunkt. Inte på fjortisplanet utan mer den härliga extaskänslan. Då det känns som att man kan dansa sig bort i sin egna lilla värld och man bara njuter sönder sig själv.

I helgen ska nog brudligan åter igen bege sig till Linköping och göra gatorna där osäkra. Det är rätt bra där eftersom man kan slåss, hångla & spy hur mycket man vill utan att skämmas dagen efter. Vi känner ju knappt en själ i dendär staden. Det är kul med nya människor, jag gillar det. Jag är en såndär som gillar spänning och spontanitet. Vilket i sitt sätt kanske kan va dåligt eftersom jag tröttnar och tycker att saker är tråkigt efter 1-2 veckor. Och håller jag fast i saker längre, ja då är de ju helt jävla sanslöst. HAHA! Men somsagt, jag gillar bara att leka med nya leksaker, beckim förstår mig nog. ;) Ue, dedär lät kanske lite löst typ; hej jag vill ha en ny kille varje kväll. Det var inte alls det jag syftade på. (eller nej joo nja)
Men iaf Linköping till helgen och vi längtar redan trots att det bara är äcklig jävla måndag. Frågan är bara vart man ska gå? Inget jävla ottenställe med minishorts och småbrudar med falskleg bara! Jaja, jag vet jag har också varit sån. men efter att ha blivit 18 på riktigt känns såntdär bara så larvigt :P HAHAHA

De känns nästan helt jävla sjukt att jag har varit 18 i över en månad. De känns som om jag fyllde år igår? men 8e oktober var det den stora dagen och de är ju ett tag sedan. Haha. dock skönt att inte behöva oroa sig för att bli tagen av polisen eller inte komma in ;)

Nu ska jag försöka städa lite eller nej. Tvn! och one three hill är väl ändå nu? OH MIN NATHAN <3
Vi ses på linköpings gator / CHARLS.

Kommentarer
Postat av: josefine

STÄDA STÄDA

2007-11-12 @ 20:34:35
Postat av: CandyGirl

Åhå jenni försök inte förneka, vi vill alla ha nya leksaker!

2007-11-13 @ 12:11:46
URL: http://ettostron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0