IDAG

Idag har varit en av mina bra dagar. Jag inledde med en körlektion, vilket går lika bra som alltid. bara jag klarar idiot provet så jag kan köra upp snart! Sen drog jag mig hem för lite plugg och vidare upp mot skolan vid halv 1. Där hade jag först möte, dom som känner mig vet vad det handlar om, dom andra behöver inte veta :D Sen vare projekttime. som vanligt fick vi inget gjort utan babbalde på bra om allt och inget. Oså vidare mot feministiskt självförsvar! Jag var riktigt på hugget och Sannster Gangster var faktiskt totalt jävla sämst :D Vi skrattade nog bort den timmen mestadels och jag lekte råtta. Jag i min vanliga töntiga utstyrsel med cellulitbrallorna ;D Sedan drog vi vidare till donken, två cheese och ett snabbsnack med amra, HON SKULLE INTEVJUA SJÄLVASTE PONTIAK(MIN KILLE)! Jag blev så avis. Sedan blev det solning och efter det, ja då ni. Nu ska ni få höra, VI GICK OCH TRÄNADE PÅ FETTIS & SVETTIS! (Friskis). Vi har gått ner oss och inte tränat sedan jag blev på/överkörd och de är ju 11 månader sen prick i förrgår. Vi är sämst. men nu jävlar ni, vi var riktigt taggade. En gång är ingen gång? HAHAHA.

På lördag mina kära vänner, då är det fest. Jag annonserar i bloggen för jag orkar inte ringa er. x-) Vi ska fira att jag & Calle balle negerskalle klarar våra teoriprov! Så hemma hos mig vid 7, låterdet bra? Kalas!
Nu ska jag äta baguetter varma och härliga ifrån min ugn. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0