If I woke up next to you <3

Jag har två motton just nu i livet. Egentligen kan man inte kalla dem för motton, utan mer meningar som jag använder hela tiden.



1, "Ätakakanhadenkvar", sägs med en ljus, skrikig röst. Dehär uppkom redan under min fjortisperiod där vid 13-14 om jag tänker efter. Då lät den mer "äta kakan och ha kvar kakan", om jag inte minns helt fel så var det jag och lilita som relaterade till att ha fler killar än en. Som sagt under dendär lilla perioden som vi alla har haft men ändå försöker att förtränga. Men tillbaka till"Ätakakanhadenkvar" med ljus, skrikig röst. Den är uppkommen under en kväll då vi var fulla (vi=Charls, Björnborg, Beckim & maria utan smeknamn) och används under varje fylla sen dess, ungefär 3 kvällar! Haha men mer ska det väl bli!

2, Det är som vi brukar säga "Varför går vi inte bara och dör?" Uppkommen av mig själv och Lovisa under vår lilla höstdepp. Den används ungefär dagligen men vi menar det inte ordagrant. Det är så himla internt så ingen annan förstår! Men vi gillar den och kommer fortsätta använda den tills våra liv blir perfekta.


Sedan så har jag väl inte så mycket mer på hjärtat. Jag ville mest bara ta patent på våra fraser. Bara dom som godkänns får träda in i frasklubbarna! Mycket töntigt, men det är så jag gör det! ;D
Nu ska jag plugga på körkortsbajsteorin eftersom jag har provet om enstaka dagar, BLÄ!
Snart thailand, 3 härliga veckor! inte ens 1 månad kvar nu, hej då julen! MOHAHAHA!
Och just ja, mes-jenni har trädit fram, höstsjukan? IF I WOKE UP NEXT TO YOU ♥

Kommentarer
Postat av: maria

haha! ätakakanhadenkvar! :D
(btw.. har faktiskt ett smeknamn... Zlok.. inte så smickrande men ändå ett smeknamn! haha)

kul kväll

2007-11-10 @ 12:39:14
URL: http://zlok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0