JÄVLA TATTARPACK!

Igår var det utgång till hugos. Sanna fyllde 19 år och brudarna var på gång. Jag och josefis fick skjuts ner och kom dit tidigare än alla andra. vi satte oss o snackade med nåra äckliga katrineholmsmänniskor och helt plötsligt slår den ena, av misstag, iväg min mobiljävelsäckelfan! vi letar som fan men hittar den verkligen inte. Jag frågar vakterna om hjälp men dom skiter i det, då får vi för oss den briljanta idén att ringa polisen, men dom brydde sig visst inte heller. JAG VAR SÅÅÅÅÅÅ ARG! Och idag är jag typ besviken på mig själv, ett straff för att jag inte var hemma o pluggade kanske? Min mobil är iaf borta så om någon vill ha tag i mig så får man antingen komma hem till mig eller hoppas att jag är inne på msn. Jag ska snart ha dedär dumma provet och jag kommer inte kunna koncentrera mig. Men somsagt, det är ju bara 180 kronor medans min mobil är närmare 4000! jag är sjuuuukt arg, SJUKT!


Kommentarer
Postat av: Lia

hej jag bara undra om du eller ngn annan vill ha hjälp med att desgna bloggen :} isf är det bara att kontakta mig, ha en superbra helg annars!

2007-11-10 @ 08:06:22
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0