Kvällspromenix med sannaster!

Det hela började med att jag går ut ur porten, och vem står där om inte åbys största äckelgubbe?! JAG VAR SÅ RÄDD. Cyklade som ett svin mot sannsters crib ! Sedan kör vi ett varv runt promenaderna och träffar också felicia. ALOT TO CATCH UP WITH. så nu kom jag hem o de svider av köld mot mina kinder så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Skulle få bilderna av sara förut men min dator sa ifrån. Den är så dålig. Jag hatar bärbara!

Jag får heller aldrig brev hem. Jag får bara reklam, reklam, reklam, frånvarorapport & reklam. SKICKA BREV TILL MIG! helst kärleksbrev, jag blir rädd om de står typ "jag vet vart du bor" så inget sånt. Dehär är en uppmaning till alla! Jag vill ha breeeeeeev =D Jag blir så ensam annars!

Nu ska jag se på dexter och sen ska jag sova eftersom jag tänkte gå till skolan imorrn. jag har en gris som tvingar mig dit 8-)

Puss sov gott & dröm om mig.

Kommentarer
Postat av: josefine

mmm dexters labbbbbbbbbb (8)

2007-11-13 @ 10:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0