Lyckodag!

Idag ni, idag är nog min lyckodag! Jag klarade körkortsteorin men inte calleballe negerskalle. (Du kommer bli så retad ikväll) Sen köpte mamma min dricka plus att jag fick 100 kronor till taxi, myche snäll! Sen har jag ätit världens godaste kalkonbagel och efter det kliver jag rasande in på hugo och får tillbaka min älskade mobiltelefon <3

Ikväll ska vi fira min framgång och calles nederlag! MOHAHA. idag är det verkligen lycka som springer fram i kroppen. Så fest hos mig ikväll kompisar ;) Som jag så smidigt har uttalat mig, Ögonen i kors så kör vi bara! Jag kommer alltid på fyndiga fraser som har med alkohol och fest att göra :D DET ÄR SÅ JAG GÖR DET ;)

Jag måste bara att vakten på hugos raggade på mig igår tror jag ;) Haha, jag fick 2 fribiljetter! :O En tills ikväll och en tills nästa fredag. Ikväll äre karatefylla som gäller! 5 öl och 3 st 7.0 cider! för mig är det lika med kalaspack, som jag så fint brukar kalla det! Men somsagt, call me if you need me ;) Vi ses i vimlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0