MASSAGE OCH KNÄCKA RYGGEN

Idag har vi haft massage på G&F. Jag kände att jag va en jävla massör med för långa naglar men när gangster skulle göra på mig trivdes jag inte alls. så läraren kom och gav mig en helvets jävla skön uppfriskande knådning och knäckte hela jävla ryggen på mig, jag mår bra nu!

image41Jag frågade även Happy Candy om hon kunde skicka en bild från i lördags så får jag resten imorrn. och vilken skickar hon, jo jag står visst och pussas med pappa bajs. Och jag ser ut som att jag trivs, haha! Han ännu mer! Men kompisar, misströsta inte. Jag har öppna ögon så de betyder att jag driver! ;D I AM STILL AVALIBLE!

Men de var nog ett sjuhelsikes pusskalas i lördags om jag inte minns helt fel. Men det är så jag gör det, ömhet och kärlek är det jag visar. Förutom inför äckelbimbos, dom får stryk! (A)




Jag är bara för himla tuff.

Puss & Kram /  CHARLSIE.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godkväll =) Hur står det till?

2007-11-13 @ 21:48:32
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0