Nostalgiska bilder och musik <3

Jag har suttit och pluggat bort min dag och gjort massa prov. o jag klarar dom typ aldrig ! Dehär kommer gå åt helvete. Men nu har jag tagit en paus och sitter o rensar datorn från gamla härligheter så jag tänkte lägga in några fina bilder :)

image36En fin karikatyr av hur dampiga vi alltid har varit och alltid kommer vara, Jag och min älskade Luvi för sisådär hum, ja förra högsäsongen kanske? Ja det är nog ett år sen precis.

Jag kan ju passa på när bilden ändå ligger här o skräpar ner att påpeka att mina tänder absolut inte är sådär vita egentligen ;D LolloBajs är nog helt enkelt sådär ful i verkligheten också, inga konstigheter med det inte ;)

Jag vet inte vad jag mer kan påpeka, vi lever ett internt liv som ytterst få har vetskap om. Därför så är det ändå bara hon som förstår när jag säger att det är så vi gör det i Åby, the biggest metropol of them all! FOR LIFE BABY!

Här nere har vi mina kära pack under sommarens Hultsfred. Josepline ser assmal ut! Jag däremot fettar bara på mig mer & mer men ändå envisas jag att gå i min jävla bikini, men det är så jag gör det ;) Beckim är bara cool, som vanligt. Att hon alltid ska göra så att vi andra ser mesiga ut!
image37

Och såhär full ska jag vara imorrn! =D
Jag bjuder på dom här ;)

image38   image39   image40

Kommentarer
Postat av: Luviiiii

Två pizzor på en dag om det är bråttom! nae nu är det nog lika bra att jag går o tar livet av mig!

2007-11-09 @ 20:19:15
URL: http://lovisaamalia.blogg.se
Postat av: Becka

Mm jättecool, observera kärringdubbelhakan :D

2007-11-10 @ 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0