OH NEJ!

Jag trodde att jag hade klarat mig undan denhär gången, men icke! Kapten Katastrof, Jennis alterego nr2, har varit framme och busat igen!


1, Varför är jag alltid fullast?
2, Varför är jag den som gör mig fulast på bild?
3, Varför är jag alltid den som skämmer ut mig mest?

Först kollar jag lite harmlöst runt bland bilddagböcker och hittar denhär http://Ostron.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTExNjcwNDU1MiZ0PTExOTQxMzA4MDEmY3VycmltZz0x.
Visst sjukt porrig. Men sedan inser jag också att vi (kapten katastrof, Beckim och BjörnBorg) har hamnat som första bild på nightlife.se under fredagens bravader. Jag ser ut som ett drägg :O Så nu undrar jag, vafan är det alltid jag som lyckas för? Hjälp! :D Haha, ja men somsagt så hade jag kul iaf! :D Blue Heaven forever 8-)
 
Tack, det var allt för mig. Vi syns och hörs snart. Jag ska gömma mig under täcket och skämmas, jag tänker inte ens börja fundera på vad jag har gjort denhär helgen!
Men som jag en gång så smart sa "När ångest möter huvudvärk vet man att helgen varit lyckad". Det måste ha varit den ljustaste punkten i hela mitt liv. De är så jag gör det!  Med vänliga hälsningar Jenni/Charls/Kapten katastrof

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha mmm jag gillar också den bilden vi hamnade på när vi var på blue heaven ^^ =P hahah

2007-11-05 @ 17:29:04
URL: http://silverring.blogg.se
Postat av: ÄTAKAKANHADENKVAR!

Vi är ju underbara på den bilden.. x_x
ätakakanhadenkvar lixom /beckim

2007-11-06 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0