THE COOL IS ALL OVER ME!

Jag vaknade vid 8! men det var så kallt utanför täcket så sängen vägrade släppa taget om mig idag. Jag har träningsvärk i ryggen ;(

När jag vaknade var partyhumöret på botten, verkligen lågt! Men efter att Mtv så snällt har spelat Adam Tensta & Daft Punk för mig åtskiljdliga gånger börjar det sakta men säkert stiga uppåt.

Jag borde kanske kliva upp ur sängen snart. Men inte riktigt än. jag trivs bra. Jag har dator & tv precis där jag vill och kan nog ligga kvar fram tills det är dags för att bli kalaspack. Dock ska denhär helgen bli lite lugnare än de två föregående. Jag kan ju berätta för er lite snabbt...

För två helger sedan :

Fredag, Vi var i Linköping och där hände vissa incidenter som jag inte skryter med riktigt. Tyst om det.
Lördag, Blir tagen av farbror polisen för att Lovisa har lånat mitt leg. BLÄ.

Förra helgen:

Fredag, Mobilen försvinner, får rycket o skriker tills jag börjar tjuta. ringer polisen etc. Till slut åker jag hem o tjurar.
Lördag, Blir så jävla full att jag inte ens kommer ut. Spyr som en kossa och ringer alla o skämmer ut mig.

Så som sagt. jag ska försöka vara lite lugn ikväll. jag är mest sugen på att dansa ;D Hallo lokalfest. här kommer jag? :P Haha. nej vi får se. jag som var riktigt på linköping. men lokalfest med nya personer är inte helt fel heller. nu ska jag forsätta snusa i min säng. PUSS

Kommentarer
Postat av: Bennnnnnnnno

Itak, vi fiesta?..
JA!

2007-11-16 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0