TREENIGHETEN!

Det är jag, Treenigheten! Istället för Fadern, Sonen & Den Heliga Anden så är jag Jenni, Charls & Kapten Katastrof! Mycket nördigt, jag vet! MEN DET ÄR SÅ JAG GÖR DET ;)

Beckims nya smeknamn har blivit Candy Girl med Bling Bling, men jag forkortar det till Candy Girl. Haha, internt trosskämt jag kom på idag under en stadsvandring!

Jag är verkligen nördig. dehär är mitt 4e blogginlägg idag! Men de händer ju så mycket i mitt liv. och snart kommer alla folk hit. vi ska bli kalaspack!

PUSS,
ring mig ikväll så ska jag prata om alla mina smartheter jag kommer på. jag är så bra på smeknamn och fraser och allt sådantdära. Så om ni behöver hjälp så vet ni vart ni ska höra av er. Om ni inte har mitt nummer hänger ju Beckim/ Candy Girl ut det på MSN som inget annat! PUCKOOOOOO

PS! Vårat mål ikväll är att slåss, WATCH OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0