Typ ue?!

Helgen i största allmänhet har varit idiotisk!
 
Linköping i fredags var dock kul, tills en viss incident skedde. Jag säger inget så har jag inget sagt ;) Men det var kul iaf! Helt klart.

Igår däremot. OJOJOJ. först var jag med min far på mantorptravet, vilket var ganska rockigt iofs. men bakfull och trött som en jävla idiot så satt jag o frös mestadels av tiden. Vi fick 6 rätt av 7 (jag vet inget om trav men jag fattar att det är bra) och trodde att vi skulle få asmassa pengar men nej då, 381 kronor var de som flög in i vår kassa ;P Den som hade 7 rädd fick 1,8 miljoner, så de kändes ganska pissigt. Sen vare bara och dra sig hemåt för att bli på't igen ;D Efter lite problem av icke öppna systembolag och ingen med ett nummer för att få tag i den goda drycken Z så fick vi tillslut tag i 2 liter sambuca, vilket absolut inte är fel. Men jag och amra bestämde oss ändå för att gå till svea skeppet för lite förkalas där. Lollo skulle joina, och eftersom lovisa är mig i utevärlden vart dehär ett problem. jag väntade 20 minuter så hon skulle få lite ro där nere men icke! VI BLEV TAGNA AV POLISEN :O Ojojoj, det var inte lyckat. så min kväll slutade hemma vid halv 12 :/

Bättre lycka nästa helg! Back to school nu bara 8-) BLÄ!

Vi ses på stan / Challeballe polisbilsraggare

Kommentarer
Postat av: josefine

herregud :/

2007-11-04 @ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0