Utan något vettigt att säga.

Vi ska på rave ikväll?

OHMYGOD!

Jag vet inte vad jag ska säga, är det som dom läser i veckorevyn i fucking åmål? ÄR RAVE UTE? Och kan man kalla det för rave? Sara gjorde det och jag hänger helt enkelt bara på hennes idéer! Haha, hur som helst skajag  iaf prova på det tonight. Jag lovar att jag ska akta image35mig för droger och dansa stjärten av mig. Jag har ju en gång hört av en full becka att jag dansar som en raveare ;D Haha, ja ni vad ska man säga. Det är iaf jag, Sara/Björn borg & "gangzta" beckim som beger oss till Linköping och Showtek. Gangzta kommer utav henne själv, brudar från klocket-hooden klarar allt? Eller hur var det? Jag tjatade på pline också, så det kanske blir en fjärde medlem i brudligan. Hur ska kvällen sluta? HAHAHA! Hoppas den nyblivne toffeljäveln ska hänga på, hon behöver komma ifrån soffan! JA, NÄR DU LÄSER DEHÄR ÄR DET EN UPPMANING! Så alla, mitt tips till er är kom till Linköping, dansa stjärten av er och släpp allt. För det är vad jag kommer göra ;) Jag kommer se ut som en vilsen hare, men det är så jag gör det. Sen fick jag ett tips om att de va riktigt snygga killar där också :) YEIIIIY!

Lycka till med kvällsplanerna lovisa amalia bajs :D Nu ska jag förbereda mig mentalt och fysiskt inför kvällens nöjen. Vi syns i dimman / Jennis lite coolare alterego Challe balle!

Kommentarer
Postat av: josefine

jag toffel pffffffffffffffffffffffffff

2007-11-03 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0