Vad fan?

När jag precis gick upp o drog lite i persiennen inser jag att det snöar :O Årets första äckliga snö! Jag gillar inte såntdär! Så nu sitter jag här, ont i magen, snörädd och har ett äckligt religionsprov om 1½ timme. Då är frågan, vad fan ska jag göra? Skönast skulle helt klart vara att krypa ner i sängen igen med film och coca cola )min käraste vän). Så vi får väl se hur det blir! jag ville bara uttrycka mitt hat såhär en onsdagsmorgon. men jaa, det är ju iaf en dag närmare helgen. PUSS


Kommentarer
Postat av: josefine

haha välkommen till min hatklubb

2007-11-07 @ 09:48:21
Postat av: Bex

SÄGER JU ATT MAN INTE SKA TYCKA OM KYLA!

2007-11-07 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0