YOU'RE NO LONGER MY BUSINESS, IT'S ALL UP TO YOU.

Idag är det en stressig dag, stressig men uthärdlig. Vid halv ett är det mössprovning, fatta att det bara är ett halvår kvar till studenten? OHMYGOD. Vi vet redan vad vi ska skriva på våra fula mössor. Charls på högersidan & PORR 2008 på den vänstra, initialerna ska vara eber. Sanna ska ha samma sak fast med Sannster dårå. Vi är inte så klassiska som alla andra "Sanna Svedjeholm Naturvetenskaplig linje Ebersteinska 2008" HAHAHA OH NEJ! Vi kallas ju inte gudarna av fest, porr & katastrof för inget? ;) 
Sen ska vi iaf på "skolkonsert" vid klockan 1, godissnaskepåsen och spotta godis på folk som förra året kanske? ;) Vi är sååå onda! Vi hoppar över projekt idag. 
Sedan är den vårat älskade feministiskt självförsvar. funderar på att ta lite roliga bilder där ;D Jag menar, hallå hur snygga är vi inte när vi porrar omkring och kör våra megagrepp där? ;)
Efter det är solariet som väntar & på det blir det nog lite gym med hamster bajs. sen är det bara att stressa hem till tvättstugan!

Men ja. behövs jag så vet ni vart ni kan nå mig. Vi ses i stressen / Challe Katastrof

Kommentarer
Postat av: sara

fyfan vad bra jenni på min ska det stå bajs =D hahahah

2007-11-15 @ 14:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0