Födelsedag.

Ännu en födelsedag ! MIN FAR FYLLER 47, grattis! Har inte träffat kräket idag, det hinns med till helgen istället. Jag var även hemma från skolan idag, såg ett program imorse där linda rosning var med och berättade om hur mycket hon bara äääälskade skönhetsoperationer och att hon tänker förstora brösten igen. Hallå, VEM bryr sig om linda rosing?! En avdankad B-kändis som var med i BB för typ 100 år sedan, gick ut med att hon skulle vara med i playboy vilket iaf inte var fallet och har försökt starta ett parti eller vad hon nu har gjort, kan inte hennes historia så bra. Stackars tjej, försöker ta sig fram i livet som en mediakåt bimbo. Jaja, det var allt jag ville få fram, mitt hat mot blondiner med stora silikontuttar som är(eller framstår) som aströga.

Jag har bränt en skiva idag. Bara låtar som gör mig på bättre humör när jag inte orkar, som jag aldrig gör längre. Jag har dansat röven av mig, sjungit som aldrig förr och försökt o städa.. Men det vet vi alla hur det går när jag ska städa. Som sagt så var jag hemma från skolan. Skolan är överskattad. Jag vill(vågar) ändå inte gå på högskolan. Jag ska backpacka mig runt världen i flera år tills jag hittar nån bra liten ö i karibien där jag ska bygga en hydda o bo i oså öppna en liten bar så jag klarar av att köpa mat. Där ska jag leva hela mitt liv o glömma alla äckliga "lagomsvenskar"! Jag gjorde egna kycklingköttbullar också, det blev ganska gott. Lite mycket peppar bara, men jag är ingen speciellt bra kock.

Nu längtar jag bara till min 18års fest! Den ska bli minst lika bra som förra året!
Jag kan bara säga en sak;
Wanna get loose?

Kommentarer
Postat av: josefine

ja följer med till din ö!, GEET LOOOOSE

2007-10-03 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0