Hej

Ja. Då har jag bakat "brownies" idag. Det blev katastrof, som vanligt med mig vid ugnen. Det smakar typ bara hasselnötskaka? INTE RÄTT! Men mina kära släktingar får ta mina äckelkakor. Jag orkar inte göra nya. :P Imorgon är det min stora dag. Ja, jag tjatar väl ganska mycket om det. MEN NU ÄR DET SÅ ATT JAG FÅR SKAFFA MITT EGET VISAKORT! Och imorrn ska jag o pline gå till sveaskeppet o supa oss asfulla, bara för att jag får göra det lagligt :D Jag borde plugga idag för de har jag inte gjort i helgen. men NEJ! vi ska äta pizza, jag o pline. Undrar vad jag kan få för överaskningar imorrn. det ska bli kul o se :D Och jag fattar inte hur hela världen vet att jag har partaj. för jag har inte så jävla många som läser min blogg. 10-20 pers om dagen. men de är typ 5000000 som vet om de. Ja jo norrköping är allt litet. Och kompisar, bara för att man vet om en fest är man inte bjuden!

Tack för mig / Jenni 18 år om några timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0