Jag är kär!

image33
Och här är killen!
Så otroligt, Jag hatade dendär dumma låten i början, "it don't make any difference to me". Sen såg jag idioten på voice-tv & blev näst intill besatt. Killen sjunger otroligt bra även i verkligheten och är ingen produkt som media försöker sälja till oss dumma människor i världen. Den otroligt osnygga 22åringen charmar mig med sitt gigantiska fluff hår och gör mig trollbunden varje gång dendär låten hoppar på. HÖGSTA VOLYM NÄSTA! Gå in på www.thevoice.se och kolla videoklippet så förstår alla vad jag menar när jag säger att JAG SKA FAN GIFTA MIG MED DENHÄR KILLEN! Kevin Michael, du kommer bli min, förr eller senare, vare sig du vill eller inte!
Ps; Vi har samma tröja, han o jag; den som han hade på voice då alltså. Men min är dock svart. Jaja bara ett litet fult inhopp där. BYE!

Kommentarer
Postat av: josefine

fan att jag inte har ljud på datan än då;P men osnygg va förnamnet haha

2007-10-02 @ 17:21:24
Postat av: Jenni

Va inte elak mot min kille!!!

2007-10-02 @ 20:30:51
URL: http://DukankallamigCharls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0