Korkek!

Idag ska jag åka till korkek och leka med sofieproooopp :D Vi ska äta mat och massa fett o se high school musical 2 på disney channel :D Idol också iofs.. Sen kanske nån annan bra disneyfilm. SOFIE = BESATT!

Jag har sjuuuuuukt många läxor tills på måndag. vet inte hur jag ska hinna. Jobbar dock inte i helgen iofs ;P De är ju alltid nått positivt.

Imorgon ska jag fira med pappa. Sen ska jag ringa lovisafisa tror jag. Vi kanske kan GEEEEEEEET LOOOOOOOSE?! Vi kan ju höra med pappa bajs o gänget kanske kanske? Nått kanske, jag är lite på humör. fast då tjuvstartar vi högsäsongen. får man det? Annars kanske jag kan ringa jesper. Pline äckel ska ju gå ut 8-):P SOM VANLIGT!

Jaja, som sagt inga planer för helgen förutom ikväll och imorgon förmiddag! Läxor är överskattat som jag alltid har sagt. Detta skiter vi i! Ehm.. Ja men kom med förslag kompisar. Vad händer lördag kväll? ;D

Vi syns i K-town ;P / Jenni Kungen.

Kommentarer
Postat av: josefine

snart är du MED
18 så det så :D

2007-10-05 @ 16:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0