Lame-ass party!

Mitt alterego Kapten katastrof har varit framme o nosat på verkligheten ännu en gång! Igår, lördag, var nog den jobbigaste kvällen i mitt liv. Jaa joo, litet födelsedagskalas med folk man känner. visst, de kom inte mycket folk men folket som kom, uhuuuuuuu. OHNEJ. är man inte bjuden av den som har festen kommer man väl inte? Och säger den som har festen att man ska gå ut så går man väl? O sen behöver man väl inte klaga på hur jääääävla tråkigt de är på festen när man själv har tagit sig ut till åby fö att chansa sig in på någons 18års kalas? Haha, jag var en jävla bitch mot folket som jag inte kände igår, VARSÅGODA DEN ÄR NI VÄRDA! Och den som har snott ölen kan ju ge mig 400 spänn inom en vecka tackar så mycket! Och den som skickade alla "snälla kom på min fest"-sms kan ju ladda på min mobil eftersom pengarna tog slut. Aldrig mer fest eller vad sägs? Tack johanna, johanna, angelica och LUVI(♥) som hjälpte mig att städa. SOV GOTT HEJ DÅ!

Jag hade kul i fredags iaf :) THX ;D


Kommentarer
Postat av: Nadja

Ajj då psyco bich... grattis igen iaf(K)

2007-10-15 @ 20:21:19
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0