Nytt inlägg.

Ja fyfan. idag har varit en riktigt lat dag. Jag va bara på en lektion och den började klockan 16. Jag har prov i internationell ekonomi imorrn men jag har inte ens öppnat dendär boken utan har sett hela första säsongen av entourage under kvällen istället. Jag är så stolt över min prestation. Jag struntar nog i skolan imorrn med. jag orkar inte med domhär första dagarna i veckorna.

Min engelska lärare hade tydligen sagt att jag va för cool för att komma på hennes lektioner. Var den en komplimang måntro? ;D Äe, jag hatar engelskan ändå, man lär sig ändå aldrig nått. Jag kan samma grejer nu som jag kunde i 9an, to bad for you fucking excuse for a teacher! Gå o lägg dig.

jag längtar till helgen redan. Haha, mer spriiiiit barraaaaaaaa! Vi ska ju på inflyttningsfest på lördag. Värsta seriös med mat o stuffs, vad har hänt killar? :O Mognat till, utan lamm o shit? OHMYGOD! men de ska bli mycket trevligt faktiskt :)LammHunterZ^ forever ;)

Fredagen kanske jag ska vara lugn, softa med idol o chiiiipzZz? Kanske vi får se. De lär väl aldrig hända somsagt ;D men vafan, äre högsäsong så äre!

Nu ska jag nog börja på säsong två.. TJING PLING!

Kommentarer
Postat av: josefine

du är lat lat lat lat lat

men ja gillart;P

2007-10-16 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0