PRUTTIIIZ <3

Morgonen börjar med massa pling på dörren. Jag öppnar i min morgonrusch och ser en liten prutt som står där helt glad o sjunger. Hon kommer in och börjar raga upp paketen. ÖL OCH ZARANOFF KOM FÖRST! "Drick nu... du dricker dåligt" "Drick drick drick" Jag blev fan lite halvlullig där. Fick även ett vackert självporträtt som hon hade ritat, TACK ;D det var fint jag lovar :P
Sen går vi även till coop så att jag på min första 18åriga dag kan inhandla snus och cigaretter, WIHOW. hon brydde sig inte ens om o kolla på mitt leg :(

Vidare till skolan o dundrar in och har väl börjat bli onykter iaf. Alla skrattar åt mig, det hänger bilder på mig överallt. JÄVLA FRIDA OCH SANNSTER ÄCKEL! Jag hatar mormorner, krishna forever! Jag fick ett jävligt sexigt kollage på mig själv och ett uppskattat presentkort på maritas :P MUMS! dom gottgjorde för mig ändå (A) HIHI

Snart kommer pline, VI SKA BLI FULLA! Nadja och vi och kanske någon mer (?) ska till sveaskeppet ikväll. Fuck skolan och engelskaskit imorrn! JAG SKA BLI KUNG I BAREN! Jag borde städa innan förfest. Med städa menar jag kasta in allt i garderoben :D
HAHA, JA MEN JENNI GRATTIS PÅ DIG SJÄLV
-tack så mycket! :D

Vi ses i helgen! ;D


Kommentarer
Postat av: josefine

hahahaha går inte att säga annat

2007-10-09 @ 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0