Skitvecka i högsta klass.

Veckan har varit kass. Jag har knappast varit i skolan, pluggat ytterst lite och ätit allt för mycket.

I måndags såg jag på entourage och tyckte allmänt synd om mig själv. Jag tror att jag åt lite godis också, men jag kommer inte ihåg. allt tycks vara så likt för mig varje dag. Godis - mat, vad är skillnaden?

I tisdags var jag hos pappa och tyckte allmänt synd om oss båda även om det börjar gå framåt för hans del. Jag var även på ica för att skrika på min chef o fråga varför jag inte får jobba, men han var inte där. jag skrev en lapp och han ringde upp, men då hade rädlsan smygit sig på mig och jag tog gladeligen emot mina arbetstimmar i helgen utan något tumult och skrik. Jag började fundera över livet på kvällen. Vad skönt allt skulle vara om jag slapp skolan och fick bo ute hos pappa i skogen med 10 meter till en sjö och 50 till skogspromenader. Men nej, mitt liv ska inte vara enkelt, det var inte menat så.

Igår, hum vad gjorde jag då? Joo jag tog tag i mig själv och pluggade lite, visserligen till ett gympaprov som jag skulle ha gjort för sisådär ett år sen 8-) men jag har gjort det nu iaf så livet är lugnt. Jag var även ute på promenad med mamma under kvällens gång. Mycket tycktes släppa då faktiskt, vi ska fixa någon som jag kan snacka med och hon ska prata med skolan så dom inte är så jävla på mig hela tiden! Vi pratade även om en bil, och diskussionen går framåt, vi är inte på ruta ett längre kompisar! Jag har ändrat modell men en saab 9-3 (tror jag den heter) ska väl funka för mig :)

Idag gjorde jag dedär dumma provet och jag fick faktiskt vg, så de fick bli mitt slutbetyg (som skulle vara satt i juni iår) HUM! Nu funderar jag över mitt tråkiga liv när jag sitter o ser viasat nature. det handlar om termiter och myrslokar. inte något värst jättebra.

MEN IAF! jag har kommit på att jag ska jobba i ayia napa nästa sommar. Jag saknar det så mycket. jag vet inte riktigt vart jag ska jobba. men de löser sig dedär. nånstans, njuta av sol bad och fest.. oså jobb självklart för annars klarar jag mig aldrig, jag är en fattig flicka nu. Det pratade jag o mamma om igår också, att jag inte har det så förspänt längre och att det kan ha nått med mitt cpdepp-humör att göra. Jaja, jag ville inte blotta mig förmycket på bloggen där alla små fjortisar kan läsa för att sedan snacka om mig. vilket iofs är helt ointressant eftersom det inte finns nånting att säga.

Och det blir inget rookie heller :( vi har inga pengar! jaja, skitsamma. det hade varit ett bra sätt o komma ifrån denhär härliga skithålan, men de blir inget. Ta mig till Berlin eller London, någon? Men neeeeeeeej. De blir inget sånt heller. Jag får snällt vänta till thai, dock är de nära nu. 4e december :) Pappa är på bättringsvägen och det ser ljust ut. Jag behöver komma bort.

För den som har läst dehär; VARSÅGOD. du fick nu så mycket onödig information i huvudet så du inte behöver läsa mer på hela dagen, från mig till dig. Peace ut /Charls


Kommentarer
Postat av: josefine

tack jenni ja är fylld av jenni info nu;P

2007-10-19 @ 16:42:24
Postat av: norrlands-hanna

du kan ju komma till det exotiska sthlm och bli full med mig och mina wannabe-kock vänner?

2007-10-24 @ 00:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0