Update

Här sitter jag en vanlig torsdagsförmiddag och dricker läsk och äter chips. 120 kgs Jenni är på väg, jag lovar! Jag ser just nu på smallville, de har blivit mitt första tv-program på dagen, de följs av våra värsta år, rachel ray, ellen show, joey & vänner repris, seventh heaven, one three hill osv. har skaffat mig ett riktigt tv-schema hemma i min härliga lägenhet. jag borde plugga, jag borde städa, jag borde motionera och få luft och mest av allt borde jag gå till skolan. Men näe, de är inget jag har lust med. Jag äter och ser på tv i sängen istället. Men idag tänkte jag gå på två lektioner, projektarbete och feministiskt självförsvar. Enbart för att jag är vd/projektledare i vårat lilla företag och för att jag gillar och få ut mina agressioner i feministiskt. imorrn har vi visst geografiprov. lycka till jenni. Hahaha. nej skolan är inget för mig. Men nu har vi lov och linda binda frågade mig om jag skulle med upp till stockholm och festa imorrn ;D vi får hoppas att de blir nått sånt kul :P nu börjar smallville igen. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0