"Vi" fyller år om en vecka, HÖGSÄSONGSSTART BABY! <3

Jag & min kära vän lovisa fyller år om 1 enda sketen vecka. Nu är de ju så att det bara är jag som fyller år, men vips, när jag blir 18 blev lovisa förvandlad till jenni karlsson så var hon också en 18årig liten flicka. Ja, det är svårt o förstå dedär, självklart. Men nu är det så att vi fattar o ni smartare i skaran av läsare förstår nog också.

Hon försöker skrämma upp mig o säga att jag ska bli rädd för min födelsedagsutmaning, men jag fruktar icke! Allt DU gör mot mig får DU tillbaka 10 gånger värre, det vet du! Jag vet vem ledaren för dehär jävla uppdraget är, DET ÄR DU LOVISA AMALIA BJÄLKE! UTPEKAD!

Jag har även letat efter den härliga remixen på cinderella låten med rihanna och chris brown ikväll. Hittar bara den förjävliga, ursäkta språket, sega versionen. JAG VILL HA AYIA NAPA OCH FART! Så om någon härlig själ har den lite mera "upp-tempo-låten" så snälla, give me!

Jag längtar nu bara 1½ vecka framåt då "vi" (tvillingar med samma namn) ska gå ut första gången lagligt under fredagen & ösa järnet på mitt 18års kalas på lördagen!! DU KOMMER ALDRIG PALLA JOBBA PÅ SÖNDAG DIN PUCKO! men kötta, inte mig emot med en bakis liten cinderella.. Jag kanske också ska smyga in på ett litet hörn att det just nu ser ut som att dj-grejen skiter sig. Men med domdär högtalarna har vi klarat oss förr ;)

Jag SKA lära mig broom song (vilken egentligen går under namnet work) innan den helgen är kommen, JAG & EN KVAST SKA STÅ PÅ BORD, DET NALKAS DANS O SÅNG! OH YES! Haha, det ska bli så härligt o festa med mina gamla kära älskade vänner. Jag vet inte vad jag har gjort med mitt liv i sisådär ett halvår nu.. MEN NU BLIRE HÖGSÄSONG!

(Lova mig att det inte blir så mycket utgång, det gillar jag inte! Jag är den sorten som går på privatfester, DET VET NI!)

Förra årets högsäsong är svårslagen, men vi ska försöka.. Jag börjar bli lite på humör igen, de va ju högsäsongen som höll mig vid liv förra året, baksmälla på jobbet var huvudregeln ungefär. Så SKA det bli iår igen! Längtan till fredagen hela veckan, köpa 1-2 plattor öl o sen kör vi barraaaa! Jag måste bli nostalgisk o säga ; Vi sitter i ventrilo och spelar dota, living on video & hollydolly song! Sen har vi även de lite mer okända som typ yeah yeah wow wow, decepation, never easy, lalalagirl & självklart vårat älskade HITS FOR KIDS! Det är du, jag och dansen till drömhus! Den ska med den 13e! LÄTT!

Dehär var alltså en kärleksförklaring till min numera tvilling Jenni Terez Karlsson, även känd som Lovisa Amalia Bjälke. Eller neej, de va det inte.. DET ÄR EN KÄRLEKSFÖRKLARING TILL HÖGSÄSONGEN! sen ska jag påpeka att jag vill ha finfina presenter på min födelsedagskalas! Förra året fick jag mycket alkohol, det uppskattades under en stor del av högsäsongen... Men barbaras är fina också, jag gillar o dansa med dem, ELLER DÖPA DEN TILL SANNA! *Blink blink* ytterst en liten skara förstog dedär. Men det är som de ska vara!

image31
Bjuder på en cheesy liten bild som jag målade under vår "festresa" till stockholm & hammarby sjöstad. Jag känner att jag är en riktig konstnär, får fram hakorna på rätt sätt iaf! MOHAHA!

PEACE UT / CHALLE BALLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0