AYIA NAPA!

Imorgon är det dags för ännu en hälsovecka att börja! Ayia napa, krog efter krog efter krog! Skillnaden nu är att ingen kommer kunna skratta åt mina bravader efter förutom älskade lovisabajs! Haha, behöver ju inte skämmas för allt och gömma mig för alla i skolan efter dehär! OCH TUR ÄR VÄL DET, skulle inte klara en frackveckaeftersnacksgrej till! ;P Det ska bli så härligt, går om kring o packar lite här o där nu.. Dock inte klar alls, Jenni = tidsoptimist! Men de är väl lika bra det! Åker hemifrån 11.35 imorrn med tåget, flyget lyfter 17.25 och vi är nere perfekt till att börja festa nångång där vid 23 ;D YEIIIY!

MIN MOBIL KOMMER INTE FUNKA! så att alla vet ;D Jag har halebop-skit som inte funkar utomlands om man inte betalar extra, och de orkar jag inte :D haha. Skönt o slippa allt tjat från folk iaf :D de är lugnt!

Idag fyller pruttpline år! GRATTIS MIN 18ÅRIGA SLYNA ! image28
Hon är så snygg! HAHA! SNART KOMER JAG OCKSÅ! du kan vara lugn!

I FELL INLOVE WITH THE DJ, KOMPIS!♥ Men det ska jag glömma under min vecka, hahaha!

BYE BYE FUCKERS, jag ska ha det såå mycket bättre än vad ni kommer ha hemma. OCH KILLAR!! håll sams era idioter, jag vill inte va nån jävla morsa som tvingar er till stuffs. Är hemma igen tisdag 18/ onsdag 19 sept klockan 02.55 på natten.  TACK OCH ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: josefine

HAHAHAHAH fy fan tack prutt, ÖVERLEV där nere ! =D

2007-09-10 @ 09:46:36
Postat av: josefine

mohaha imorrn kmr du hem till fina sverige

2007-09-17 @ 14:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0