BAJS!

Ohärlig dag! ligger o kollar på en film på 3an, kärlekshistoria. BLÄ!  killen får tjejen och de lever lyckliga i alla sina dagar.. YEEIIY! sånt händer inte mig, nej då inte. Jag börjar få en släng av den härliga "höstsjukan", för er alla som vet vad det betyder.. Jag får panuik på mig själv... JAG ÄR SÄMST.

jag tänker för mycket och handlar för lite... så äre.. det har jag redan kommit fram till många gånger., funderar på att överskölja mig i läxor o bli lite smart under hösten/vintern istl för att tycka synd om mig själv o springa runt o leta efter kärleken i mitt liv.. BLA BLA. usch! Jag skulle behöva bli lite smart så de vore ett bra val. Så får det nog bli..

För att genast få hög dubbelmoral... Jag var på staden med sandra en snabbis idag. Om någon vet vem dendär härliga blonda byggarbetaren på domino är så fixa en dejt åt mig genast tack! Helt min typ, sandra såg min blick, hon fattar. BAAH! PAX! Jag och josse diskuterade det, byggarbetare är riktiga män.. Till skillnad från äckliga ekonomer och liknande.

Sen var det nog inget mer. Jag har ju blottat mitt desperata jag nu, vilket inte alls är mitt rätta jag egentligen utan  jag blir bara såhär när jag tycker synd om mig själv och ser på dumma kärleksfilmer. ADJÖ SNORKRÅKOR

PS!! snälla rara inse, jag vill att du ska prata med mig. fråga om mitt telefonnummer etc?? DS!!!!!

Kommentarer
Postat av: josefine

haha tur att inte bara ja har ångest då! jag är iaf ingen snorkråka!!

2007-09-05 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0