Haha, dom skrattar åt mig!

Fan jävla jävlar vad folk skrattade när de såg mig o sannster lunka fram idag. Det kan ha berott på mina sexy-glajjor. Men antagligen inte. Inte för att jag tycker det är pinsamt oså, HUM!

Men era puckon! JAG HADE SÅ SKOJ ÄNDÅ! :D det är sånthär eftersnack som man inte orkar bry sig om ;) Jag står för allt, kommenterar inget... PUNKT DÄR.

Idag har jag en tråkig dag, jag städar, tvättar o ska åka och handla. måste plugga teorinjävel med. haha har inte ens kommit genom första kapitlet. BAAAH. Jag är sämt.

OCH HÖJDPUNKTEN; imorgon börjar idooooool!!!! (L) På onsdag börjar Heroes. Snart DH och Boston tea party med älskade filip och fredrik! Fan jag kommer in i min vanliga tv-fason. JAG ÄLSKAR DET! Jag o sandra har kommit fram till att det inte blir nått partande förens min födelsedag, då har jag massa tid o mysa bort i sängen, FRAMFÖR TVn.. Mohahahaha. Just nu är det också härliga avsnitt av one tree hill, första säsongen! PORRIGT,min älskade lucas!


Jag har inget bra att komma med, helgen bjöd på chokladpopcorn, pannkaka och ny mobil. Aa, har inget mer som sagt. Jag saknar dig pruttlovisa! MEN SNART KOMMER HÖGSÄSONGEN!

Sedan ett litet extra obs; Vi älskar timbaland - the way I are och Mange schmidt - Giftig! Tack frackpucko!♥

image26
GÄNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0