Haha !

Ja ni kära vänner... Att jag fortfarande finns kvar i era små huvuden trots att jag flyttade från åby för ett halvår sen.. Det är ju nästan lite smått patetiskt, hon sa till den, den sa till den andra och den andra sa till mig att... Jag hoppas att ni inser vilken dåligt sits ni sitter i. men som man skulle kunna uttrycka det "man går aldrig säker på åbys gator" Hahahaha! Nej vars, jag tycker att det är så fel o skylla på någon man knappast känner bara för att det är det lättaste? Visst, jag har gjort det själv flera gånger, SOM FJORTONÅRING! Men visst, som sagt, åby är ju åby. Tack för mig, lycka till med o trycka ner folks liv kompisar! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0