HOLA AYIA NAPA!

Allt börjar på sol & motion, solning skulle det bli efter feministiskt självförsvar. Smset från lollo-älskalingsbajs kom, något i klass med cypern 10/9, finns pool & bar, jag måste bort..

JAG NAPPAR DIREKT! (märk min paralelldragning;) ringer upp, vi planerar, klarade inte av att ligga i solariumet hela tiden, åker upp till mormor och frågar om lite pengar och nu är jag hemma igen! Lollo tränar fotboll och när hon är klar ska vi köpa våra biljetter!!

HEJ DÅ ÄCKLIGA SVERIGE, HEJ HÄRLIGA CYPERN! sol bad och fest, här kommer vi. åtta dagar på kalypsos lägenhetshotell! Inte det allra vakraste, men tillräkligt fint för oss snuskisar! Nu ska jag planera och planera och vänta på att lollo kommer hem, sen borde jag börja packa :D VI ÅKER OM 4 DAGAR!  ♥



Jag ska ragga på dig innan jag åker! JAG SKA, JAG MÅSTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0