Kunglig i frack!

Hälsoveckan är nu över mina vänner. Det har varit tufft, men det var nog en av de bästa veckorna i mitt liv. JAG ÄLSKAR ATT FÅ LUKTA SNUSK O VARA BAKFULL I SKOLAN! Jag vet inte om allt som jag varit med om är värt att berätta, haha. Mina två kungliga frackvänner sannster hamster bajsråttan och sandrutt, ordförande åsberg vet redan, och det räcker gott o väl! Och det var JAG som vann tävlingen, den som skämmer ut sig mest! TACK ALLA SOM HJÄLPT MIG ! 8-) inte! jag gjorde det helt själv...
Glöm aldrig mottot; 91-Po0ojkE ZöKeez!

Men för att jag inte är den som är den kommer här ett urval av vad som hänt underveckan.. (Jag vill bara påpeka att jag har varit kalasfull ca 15 timmar om dygnet och detta påverkar alla mina beslut som tagits.)


Jag har slagits med en äcklig lärkabock, fått näsblod och stukad tå!
Jag har en stor fet minneslucka från tisdagen, på onsdagen vaknar jag upp hos okänd man.
Jag har bråkat med äckliga liu-människor, FRACKAR ÄR VISST VÄRDIGA!
Jag och sannster har slängt våra skor i strömmen!
Jag har snott en barnpool!
Jag har kissat mitt i norrtull och blivit jagad av securitas.
Jag har dansat på bord och bardiskar!
Jag har hånglat med nollor och gjort dem till värdiga ettor.
Jag har fått åka gratis spårvagn varje dag då "Ädla frackar åker gratis".
Jag har ramlat omkring och kastat paraplyer på tanter under rännstensmarschen.
Jag har fått nollor till att sprippa, köpa chips och smöra för mig som den ädla frack jag är.
etc. etc.

Något som måste berättas är dock att under ottenkvällen då mina värdiga vänner försvinner och jag ringer för att kolla till sannster hamster råtta s'äger hon "jag ligger i en buske" och lägger på.. Jenni, fin som hon är, letar hela natten i varje buske runt stan efter den lilla idioten o kör ramsan "var är sannster" med sin kraxande röst men får inget svar tillbaka.. 6 på morgonen ger hon upp och somnar. fredagsmorgonen får hon höra att hamstern sovit och gosat i sin säng hela natten, ÄCKLIGA HAMSTER! du ska aldrig mer kallas ädel! =P

Förfesterna hos sandra har varit vilda, nätterna har rusat förbi och dagarna har varit oändligt korta. Det känns som att vi började denhär härligheten igår i hjärnan, men kroppen säger en helt annan sak. Jag är helt utslagen men jag tackar o bockar alla mina härliga frackvänner! Sammanhållningen var på topp, iaf vissa gånger. Nu ska jag isolera mig och skämmas för saker som jag inte hänger ut såhär på självaste internet. DAGS FÖR SÖMN, det har jag väl fått 20 timmar av högst senaste veckan. Jag väntar fortfarande på alla vackra bilder som finns på mig, GRR PORR, som vi skulle säga!

DET SOM HÄNDER PÅ FRACKVECKAN MOBBAS MAN FÖR RESTERANDE SKOLGÅNG!!

Kommentarer
Postat av: josefine

hahahahahahahahah

2007-09-01 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0