Vad?!

Jag är så trött, höst deppen är väl inne i mig nu och inget kommer stoppa den. =/ Jag vill åka tillbaka till Cypern med lovisa, droppa i örat och skita i solen. Bada i medelhavet och sno luftmadrasser. Jag är så trött på skolan, för varje klar uppgift får jag två nya. Jag kommer inte framåt :S Geo-prov imorrn, pluggnivån går på tomgång. Jag har flyttat fram körkortsteorin och kommer aldrig få mitt körkort. Till råga på allt går jag och blir sjuk, dyng värk i huvudet, feber, hosta & snor. Livet suger just nu... Studenten är långt borta.. Känner med stackars lovisa, sofie och pline, ni har ett år mer än mig :/ Jag ska vara stöd åt er nästa år, jag lovar. För inte kommer jag orka plugga direkt efteråt, OH NEJ! jag ska flytta utomlands, sola bada chilla festa. GÖRA VAD JAG VILL. Sandra sticker som au-pair till USA, sannster ska till thailand och hennes hus, MEN VART FAN SKA JAG? ingenstans :S Det finns visst ljuspunkter som jag redan har nämnt, på lördag ska vi på SMK, sen 18, sen 18årsfest, sen rookie, sen thailand.. Men även fast jag gör roliga saker har jag fortfarande massa plugg kvar, jag slösar bara bort tiden med roligheter. Jag köpte presenter till min pappa idag, han fyller år på tisdag. Han ska få 5 kokböcker och en dvd, det låter kanske mycket o ge sin pappa? men jag blir glad om han blir glad. Han vill ju ha kokböcker och han har inte tagit sig tid att köpa en dvd sen han flyttade, jag är smart. han mår så dåligt nu :/ JAG HATAR CRONS SYNDROM! Men vi ska inte deppa, han måste bara bli bättre innan thai för annars blir det väl inget =( Högsäsongen ska börja om 2 veckor är det sagt.. men vi får väl se.. vem orkar? vem har tid? nej inte Jenni Karlsson i alla fall. Fuck att 2an är värst, INTE DÅ! Nu ska jag gå o träffa mormor o ge henne min gamla cd-freestyle, hon har blivit halvt/helt(?) blind och kan inte läsa så nu ska hon lyssna på cd-böcker..  Stackars mormor.. HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Lovisafisa!

allt känns bajs nu! men får hoppas att man orkar en högsäsong, den piggar upp! bortslösad tid är behövligt! KUNGLIGT. Jag vill ligga på min snodda rosa madrass på NISSI BEACH!

2007-09-29 @ 11:10:26
URL: http://lovisaamalia.blogg.se
Postat av: Nadja

Yeah Jenni!!!! Visste inte att du hade en blogg, seg man är:P ja visst är det sjukt bra!!!

2007-09-29 @ 12:19:09
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Nadja

Detta låter inte så fint tjejen, men efter nedgång kommer uppgång. Believe it, its true;)

2007-09-29 @ 12:22:27
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0