ETT SISTA

Jag hann med en sista blogg ändå. Jag sitter hemma hos min far, har precis ätit pizza och kollar på tv. Nu åker vi snart, vid typ 12 sticker vi upp till arlanda.

Jag har köpt en ny digitalkamera idag, den var fin och kommer bli väl använd där nere. Jag hänvisar till ; http://kaptenkatatrof.bilddagboken.se där jag antagligen kommer lägga in bilder under tidens gång eftersom jag ändå ska ha med mig min dator ner till landet långt borta.

Det ska bli skönt att bara umgås med pappa i 3 veckor. Jag gillar visserligen partaj & fart, men lugn behövs ibland. Jag kommer antagligen stöta på Sune & råttan o kunna partaja med dom om jag skulle känna för det ;D

Så måste jag bara säga att om inte amanda vinner idol är sverige ett helt jävla puckat land, vilket jag iofs redan har insett. Marie kan enbart sjunga sina ballader bra medans amanda redan är en fulländad artist. Typ iskallt sexig och underhållande bara. RÖSTA PÅ AMANDA PÅ FREDAG!

"Ätakakanhadenkvar"-gänget får ha det sjukt bra på deras partyresa till spain & lovisa amalia får sköta min lägenhet bra! Ni andra får också ha en härligt, stressig tid framöver. See you at julafton ;D

PWZ / Jenni, Challe Katastrof, Karlsson


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

slinka ;/

2007-12-04 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0