DJing is the easiest way to get laid.

helgen har varit lagom. äckligt jävla svenssonlagom. lagom full, lagom bakfylla, lagom med allt utom mina matvanor. Godis, chips, pizza, godis. MEN DET ÄR SOM DE SKA VARA! 120 kgs jenni kommer snart!

I fredags var det väl en okej kväll. vi var först på en skitusel fest och jag trodde att jag skulle somna. vidare mot hugos och otten., ja vi körde faktiskt båda två. sprang mellan hela tiden. och hur mycket jag än skämms över att säga dehär så var otten bättre än hugos i fredags ;O Vi tappade alla på vägen av olika skäl. så till slut var det bara jag och fyllebecka kvar ;P Vi hamnade på ett mycket vackert nightlifekort. "rebecka wall med vän" haha, jag fick vara vän (A)

Lördagen bjäd på en trasig box så min planerade hemmakväll blev raskt till en utekväll. sara beckim och jag drog oss till cromwell och dansade stjärten av oss till lite hardstyle. sen vart dem tog vägen efteråt vill jag väl knappast veta? ;D HAHAHAHA

idag har jag lagat min box, men bara halt. jag har typ enbart 6 kanaler. 1,2,4,7,8, viasat nature, barnkanaeln etc. är inte längre med mig ;( Det kanske kommer en dag då jag får tillbaka mina kära kanaler.
Jag har lagat middag till mig och min far och nu ligger jag i sängen med min dator och ÅRETS FÖRSTA SKUMTOMTAR! Det är nog min största last. skumtomtar under julen. Oså ska man värma dom i micron och äta med gaffel. oooh det är så gott. Cloettas juleskum forever <3

Nu ska jag snart gå till gymmet med sannster och vara något nyttig under helgen. Puss / CHARLSIE

Kommentarer
Postat av: maria

hmm full rulle

2007-11-20 @ 10:19:53
URL: http://zloketok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0