Everyone around me thinks I'm goin' crazy.

And I don't care what they say, cause I'm inlove with you.
Nej usch nu blev det smörigt, hahaha. Lyssnar på leona lewis- bleeding love, enbart därför dendär meningen kom in. Jag och ordet kärlek passar ungefär lika bra ihop som olja & mjölk. Absolut inte alltså, jag håller inte på med såntdär. Inte för att jag tycker att det är nördigt och sådär utan för att jag är sämst på pluttegull & hålla handen o såntdära.. BLE! Jag spyr av såntdär. Sen tröttnar jag på saker rätt fort, kanske inte killen, men själva förhållande stylen. Sitta hemma fredagskvällar med idol & pussi puss oså är inte riktigt min idé för en underhållande fredag =P I NEED EXCITEMENT BABY!

Fast det va ju inte vad jag hade på hjärtat egentligen. Jag ville mer säga att jag är på megasuperpartyhumör! Längtar tills fredagens bravader! Köpte dricka idag med. YEI! Ikväll är det stopskiva för oss kära frackar, men det va på sveaskeppet & dit vågar jag inte gå. jag kanske blir utkastad ;O HAHA! Usch, ingen rolig kväll.  Typ ingen annan som ska gå iaf eftersom att skolan erbjuder så mycket roliga arbeten & prov, tack älskade ebersteinska! <3

Jag har pluggat katastrofalt mycket idag men är ändå inte klar med religionsarbetefanskapet. Aja får sitta imorrn på förmiddagen med, eftersom jag måste ägna kvällen åt att putsa geografin som jag inte är riktigt klar med heller (Typ knappast klar överhuvudtaget)

Nu är det nära, på måndag natt! BAAAAAAAH so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0