KÄNNER INGENTING, ALDRIG IGEN, BEJBI..

...& måste himlen falla ner, vill jag att det sker, bejbi.

Idag fick jag skissen till min balklänning av Nadja. SJUKT SNYGG! Tack ännu en gång, du är riktigt duktig ! Nu är det nära till thai. om  en vecka såhär dags är jag i BANGKOK!

Jag köpte guldtights idag, kanske blir invigda på fredag? ;D LInkan & massa snygga studenter. Jenni Goes Karatefylla?! =P MOHAHA sällan.

Josse the big toffel ska med också, wihow! Haha. Oså Sara/Björnborg den eviga partybruden & jag antar att Beckim/HappyCandy också ska med, jag fick inte riktigt nått svar ;D Hahaha men hon lär inte sitta själv hemma en fredag när vi andra röjer.

Sen ska jag bara chilla resterande det av helgen. Packa lite, sova lite ja bara sköna stuffs. Moberg har ju sin 20års fest med. men vi får se om jag har orken/tiden med att hinna med. Känns som att en skön hemmakväll skulle sitta bättre ;D Nån som har lust med mys álà Chennii? Vilket innebär typ fett av alla sorter, pizza, chips& dip, cola, godis etc. oså självklart bra filmer för hela kvällen & natten! Lite kuddkrig sitter heller aldrig fel =P MOHAHA.

DH nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0