Ken - ta det lugnt (kändisremix)

Lyssnat på youtube hela kvällen, eftersom min dator inte vill stödja mig i min nerladdning utan alltid ska dö när jag försöker med sånt.

image42...Ni skriver om låtsast liv.
Ta det lugnt som en lidigöbo vilsen i hässelby!
Ni vet ju vem jag är, kallas big men är ganska kort.
Borde vara legend inom hiphop men är bara känd för att vara pop!
Släng era skallar, jag minns raderna än.
Välkomna hem hälsningar den bästa kenianen sen ken.

Min kära Daniel Adams-Ray i början. Jag kommer ihåg min snook tid. Den är asbolut inte över, absolut inte! Jag undrar bara vart dom har tagit vägen? ;O KOM TILLBAKA TILL MIG KOMPISAR! Jag kunde/kan(?) varenda jävla låt utantill eftersom jag spelade låtjävlarna dagarna i ända. Tröttnade på inget, förutom mr.cool. Den är inte så mycket jennistyle. Jag glömmer inte Hultsfred-06 spelningen. BAH! Jag och nadja längst fram. Vi var grymma på texterna ;D Jag tror jag skulle kunna svälja deras svett just då. BLE just nu, men jävla mycket skrik av mig själv då. Var det före eller efter Pharrell hade rört min hand? ;O Haha, jag vet jag vet. Så sjukt nördigt. Men jag var så stolt över att jag hade NUDDAT Pharrell, WOW!

image44
På fredag ska ligan dricka ASTI & gå ut i linköping. Förkalaset hos mig ska vara fyllt med snook och gamla hits från Hultan 06. STROKES, TIMBUK, PHARRELL ETC <3 (Kanske lite Lordi för josse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0