LOVE MY ASS AND MY ABS.

Idag. JA hum idag. Jag har träffat Nadja för en fika på kafé kuriosa. Mycket mysigt och trevligt. Nadja ska nämligen vara snäll nog att skissa upp min balklänning så jag kan sy upp den i thaaai <3 Jag borde köpa något åt henne där nere för hennes godhet mot mig. Men jag tror hon mest tycker att det är kul =P HUHU.

Sen var det dags för Core-pass på friskis. Jag och sanna kom underfund med att vi har tränat allt för mycket. så inget mer gym på hela veckan. enbart promenader. Men det kommer en sommar 2008 & eftersom att vi aldrig kommer sluta äta godis/chips/pizza/bullar allt så måste vi tyvärr träna tills vi nästan spyr.

Jag har julpyntat på ica idag med. Det var faktiskt riktigt mysigt. Haha, eller ja ganska kul iaf =P Jag har ju inte jobbat på ett tag nu (sisådär 3 veckor) Haha, så nu får jag sluta upp med festfasoner och ta mig i kragen o komma tillbaka. ICA HELA HELGEN <3

Min äckliga mamma är på väg till mauritius nu! :( Jag är inte avundsjuk eller så, nej nej 8-) Absolut inte. jag tänker inte på det och vips har mina två veckor gått och såhär dags är jag då i Bangkok & typ dör av jetlag =P

Nu vill jag se på DH men nej. Jag måste äckelplugga. BLÄ! Men på fredag är de Sacomässan så då slipper vi skolan, MOT STOCKHOLM. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0